Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 38 Antworten
und wurde 1.375 mal aufgerufen
 Forum für alli!
Seiten 1 | 2 | 3
Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

03.10.2007 16:51
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten
Freunde des Eishockeysports, des FC Allschwil, der Deppenontour und der körperlichen Ertüchtigung

Es ist mir eine Freude euch mitteilen zu dürfen, dass der Termin für das Freundschaftsspiel zwischen den Jungs von Bierheim City (mit Verstärkung) und den Deppenontour extended nun defintiv steht!

Datum: 5. Januar 2008
Ort: St. Jakob-Arena
Zeit: 17:30 Uhr

Das Eis steht uns von 19:30 Uhr bis um 21 Uhr zur Verfügung. Vorher ist noch genug Zeit, im Arena-Restaurant einen kleinen Apéro zu sich zu nehmen und danach sich dem Umziehen zu widmen.

Das DOT-Kader wird in den nächsten Wochen bekannt gegeben. Die Organisation eines Trainingslagers in Schweden ist auf Hochtouren.

Im Sinne eines friedlichen und fairen Spiels ohne Verletzungen (FASNACHT!) wurde ein Schiedsrichter engagiert, welcher seine schützende Hand über die Spieler hält. Es wird deshalb bei der Ausübung von Bandenchecks um Zurückhaltung gebeten. Jegliche Nichtfasnächtler dürfen natürlich gerne über die Bande spediert werden.

Nähere Infos über diesen Anlass folgen in Kürze!
Joël Offline

Besucher

Beiträge: 433

03.10.2007 23:01
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten
Ufgrund vo dere erfreuliche Nochricht han ich mi Ufbau-Training gstartet. Fazit: Es git no viel z'tue bis ich wieder Vollgas cha gäh, aber ich gib alles! (und ich wird fit si am 5. Januar.)

Btw, Apéro aber ohni Alk, bitte!
Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

04.10.2007 08:46
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten
Zem Apéro gits notierlig numme Mineralwasser, Fruchtsäft oder Isostar. Mer sind schliessligg Sportler!
Quintosuffinid Offline

Besucher

Beiträge: 1.155

04.10.2007 16:09
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Schaggi schrieb am 04.10.2007 08:46
Zem Apéro gits notierlig numme Mineralwasser, Fruchtsäft oder Isostar. Mer sind schliessligg Sportler!




ähm Ich nid...und stolz darauf
Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

11.12.2007 19:02
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten
Unterdesse hets Mutatione in dr Mannschaft gäh. Leider. Aber bald isch Wiehnachte und mer verschängge Kaländer. Oder e Gebruuchsaleitig fiir dr Terminkaländer im Ogo. Wär nämlig no e schlaui Sach das Grät, wurd me nit numme versauti Noochrichte verschigge...

Dr Quinto wird leider nit im Goal stoh an däm friehe Jooresheehepunggt (wie schriibt me das uf Baseldytsch? Ha kei Sut[t]er), är het schlicht und eifach vergässe dass an däm Oobe no s'Ridicule stattfindet. Damit sich aber d'Gwäägi nit no ufleese wäge intärne Differänze verzichte mer uf unsere Rugghalt.

Quantitative Ersatz isch scho fascht verpflichtet, allerdings wird däjenig kuum uf dr Goalieposition spiele. S'bruucht also e Schlussmaa (Aeschlimaa?).

Desweiteren hani immer no nyt gheert vom Kolleg vom Staldi. Wenn bis Aafang näggscht Wuche nyt kunnt vo dääre Syte wird dä Platz anderwiitig vergäh. Me derf sich aafoh Gedangge mache...

Ansunschte isch alles sowyt klar. 1 Wuche vorhär (28. Dezämber) muessi Bscheid gäh wieviel Usryschtige das mer bruuche. Also diend mol zelle (was isch mit em Fabian? Bruucht dä eini?).

Bierheim City freut sich iibrigens sehr uf die Begegnig. Gmäss Ussage vomene Teammember händ sie rund 3 Spieler wo dä Sport einigermasse im Griff händ. Derfir kemme mir mit mehr Lady-Power.

Zem Schluss bliibt no d'Froog nachem Fondueässe nachem Match: BC isch do sehr interessiert dra, in dr Arena nachem Fight ufem Ys no e Käässubbe z'schlabbere. Ich find das e guete Abschluss. Diejenige wo d'Usryschtig mitschlebbe gehn nochhär eh nym gross in d'Stadt, isch nämmlig miehsam mit deere Däsche. Also ka me jo gmietlig im Stadion zämmehogge. D'Keschte fiir dä Plausch sind no unklar, wärde aber vo mir so bald wie meeglig abklärt.


Prov. Kader

Joël
Zeeka
Fabian
Staldi
Aeschlimaa
Lionel
Brigitte
Noëmi
Céline
Laura
Ammä
Schaggi
<Kolleg vom Staldi>
Joël Offline

Besucher

Beiträge: 433

11.12.2007 21:38
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Schaggi schrieb
...

Quantitative Ersatz isch scho fascht verpflichtet, allerdings wird däjenig kuum uf dr Goalieposition spiele. S'bruucht also e Schlussmaa (Aeschlimaa?).

...



Falls mir dringend no e Goalie bruche, chönnti evtl. no e starke Rugghalt, won ihr au kennet, organisiere. Aber e interni Lösig isch notürlich vorz'zieh.

Quote:
Schaggi schrieb
... 3 Spieler wo dä Sport einigermasse im Griff händ. ...



Möcht do no bitz gnaueri Info's, damit meh sich besser cha istelle. Bitte nomol chli nochehogge. Was heisst 'einigermasse im Griff'? Scho mol imne Verein gspielt oder chönne Schlittschueh laufe?

De Fabian brucht e Usrüschtig. Ich nid.
Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

11.12.2007 21:44
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten
Als Goalie stoht der Aeschlimaa zer Diskussion, die Verhandlige sind aber gemäss em Zeeka no in dr Startphase.

Als Ersatz kanni eventuell usem Gschäft e 29-jährige Bärner präsentiere wo in sinere Vergangeheit au scho aktiv Yshockey gspielt het. Nachere längere Pause wirdi aber z'erscht mit im abchecke wie guet das sini Kuefe-Kynscht hyt no sind. Rein vom Unterhaltigswärt wärer aber guet ufghobe in unserer Rundi.

Iiber die starke Bierheimler gits nit viel z'sage. Es sind keini NHL-Drafts, aber sie kenne schiins mit Stock und Puck umgoh, so ganz nääbebi beherrsche sie au no s'Schlittschuefahre. Mer derfe gspannt sy.
Zeekadeethee Offline

Besucher

Beiträge: 1.469

12.12.2007 12:30
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Schaggi schrieb am 11.12.2007 21:44
Schaggi schrieb am 11.12.2007 19:02
Ammä



Isch das dä Bäärner?

Quote:
Schaggi schrieb am 11.12.2007 21:44
Als Goalie stoht der Aeschlimaa zer Diskussion, die Verhandlige sind aber gemäss em Zeeka no in dr Startphase.



Der Aeschli wär berait, ins Gool z stoo. Do er uf em Fäld nonig seer erfaaren isch, derfts au besser syy, wenn mir iin ins Gool stelle.
Lut syner Ussaag isch er grundsätzlig e guete Goali. Sygs im Fuessball, Handball oder Unihockey.

Und simmer mol eerlig: vorhär hämmer der Schöpfli im Gool gha...
Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

12.12.2007 19:07
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten
Richtig, dr Pascal Ammann isch dä Bärner.

Zer T-Froog: Gueti Sach, wenn dr Aeschlimaa das macht. Und richtig, vorhär hämmer dr Schepfli im Goal gha. Aber ich bi iiberzigt, dass d'Schoner sini O-Bei kaschiert hätte
Zeekadeethee Offline

Besucher

Beiträge: 1.469

12.12.2007 21:33
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Schaggi schrieb am 12.12.2007 19:07
Richtig, dr Pascal Ammann isch dä Bärner.

Zer T-Froog: Gueti Sach, wenn dr Aeschlimaa das macht. Und richtig, vorhär hämmer dr Schepfli im Goal gha. Aber ich bi iiberzigt, dass d'Schoner sini O-Bei kaschiert hätte



Stimmt! D Schooner han y doch glatt vergässe!

Do no e Video fir unsere Sturm. So solls denn usgsee:
http://www.youtube.com/watch?v=lIOeUOBCNrs

Joël Offline

Besucher

Beiträge: 433

12.12.2007 23:32
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Zeekadeethee schrieb am 12.12.2007 21:33
...

Do no e Video fir unsere Sturm. So solls denn usgsee:
http://www.youtube.com/watch?v=lIOeUOBCNrs




Spielsch au im Sturm, oder?
Zeekadeethee Offline

Besucher

Beiträge: 1.469

13.12.2007 08:39
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Joël schrieb am 12.12.2007 23:32

Spielsch au im Sturm, oder?



Hätt jetzt eender an Center dänggt: do kan y dä trigg mit der Bieruette besser bringe
Joël Offline

Besucher

Beiträge: 433

13.12.2007 11:06
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Zeekadeethee schrieb am 13.12.2007 08:39

Quote:
Joël schrieb am 12.12.2007 23:32

Spielsch au im Sturm, oder?



Hätt jetzt eender an Center dänggt: do kan y dä trigg mit der Bieruette besser bringe



A propos Bieruette. Bi amne neue Trick am fiile. Allerdings erscht uf de Skates. Bisch neggscht Zyschtig wieder drbi? S'git doch nüt schöners, als am Geburtstag e Partie Inline-Hockey z'spiele?!
Zeekadeethee Offline

Besucher

Beiträge: 1.469

13.12.2007 14:29
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten

Quote:
Joël schrieb am 13.12.2007 11:06

A propos Bieruette. Bi amne neue Trick am fiile. Allerdings erscht uf de Skates. Bisch neggscht Zyschtig wieder drbi? S'git doch nüt schöners, als am Geburtstag e Partie Inline-Hockey z'spiele?!



Y mues no luege. D Gfoor isch halt aifach dass y villicht miesst ain usgää...
Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

02.01.2008 13:07
Deppenontour Ext. vs. Bierheim City Extra Large Antworten
Deadline isch verstriche, d'Teams sind aagmäldet. Uf Tee wird verzichtet. Träffpunggt isch am 6i in dr Arenabeiz. Am halbi 7i wärde mer vo Basel United in Empfang gno.

Freude herrscht!
Seiten 1 | 2 | 3
 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz