Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 6 Antworten
und wurde 258 mal aufgerufen
 Forum für alli!
Joël Offline

Besucher

Beiträge: 433

22.09.2006 13:02
Hüt Obe (Fr, 22. Sept) Antworten
Wär's interessiert: Hüt Obe wär im McGuiness live Musik. De Fabio isch geschter scho gsi und meint, dass es guet sig. Ich selber weiss noni wenni gnau im McGuiness bi, ich wird zerscht am EHC Match si und denn miteme ehem. Arbeitskolleg eine go zieh. Aber falls öpper goht, wird meh sich sicher im Verlauf vom Obe gseh....

Quintosuffinid Offline

Besucher

Beiträge: 1.155

22.09.2006 17:08
Hüt Obe (Fr, 22. Sept) Antworten

Quote:
Joël schrieb am 22.09.2006 13:02
Wär's interessiert: Hüt Obe wär im McGuiness live Musik. De Fabio isch geschter scho gsi und meint, dass es guet sig. Ich selber weiss noni wenni gnau im McGuiness bi, ich wird zerscht am EHC Match si und denn miteme ehem. Arbeitskolleg eine go zieh. Aber falls öpper goht, wird meh sich sicher im Verlauf vom Obe gseh....




Ha leider Nachtschicht

Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

22.09.2006 17:33
Hüt Obe (Fr, 22. Sept) Antworten
Ha Bsuech, glaub nit dassi nochhär no ins MCGuinness gang. Aber Livemusik deent scho mol nit schlächt

Quintosuffinid Offline

Besucher

Beiträge: 1.155

23.09.2006 08:36
Hüt Obe (Fr, 22. Sept) Antworten
und wie wars??

Joël Offline

Besucher

Beiträge: 433

23.09.2006 15:07
Hüt Obe (Fr, 22. Sept) Antworten
Ganz cool. Es isch eigentli ei Sänger (wo au no Gitarre und Mundharmonika spielt), drzue no e Schwyyzer wo Gitarre und eine wo diversi Bloosinstrument (u.a. Dudelsack) spielt. Drnäbe singt ab und zue eini wo au no an de Bar schafft und de Brandon (de Bsitzer) het au no ei Liedli "gsunge". Zuedem isch am Schluss no eini usem Publikum wo e Cello drbi kha no schnell uf d'Bühni go spiele, und bevor i dert gsi bi, het schiens no eini e Gastspiel mitere Violine gäh. Alles in allem hends e guete Mix us unbekannte Lieder, irische Folksongs und allgemeinem Liedguet gspielt.

S'negative sind vielliecht d'Bierpriise. S'Grosse het grundsätzlich um 20 Rp ufgschlage und bi live Musik verlange sie no zuesätzlich 50 Rp uf jedes Getränk.

Ohni Gwähr (!): I ha gmeint, er het gseit dass er hüt nomol uftritt.

Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

24.09.2006 00:52
Hüt Obe (Fr, 22. Sept) Antworten
Ha glääse das s'Bier allgemein ufschloot und das är 50 Rappe meh verlangt wäge Livemussig ka me ihm jetzt au nit übel näh, irgendwie muess jo dr Stutz wieder iine koh! Aber es muess sich wirgligg um gueti Mussig handle!

«« Songtext
Sarah Geburi »»
 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz