Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 25 Antworten
und wurde 471 mal aufgerufen
 Forum für alli!
Seiten 1 | 2
Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

31.05.2005 13:02
Job! Antworten
Leider hets nit klappt ka mit em Ussedienscht-Job bi dr Swiss Life. Dr Chef isch zwar angetan gsi vo mir als Person, jedoch händ mini Note in nit grad vor Freud tanze lo.

D'Wält goht ämml nit unter, s'wird wieter gsuecht!

Müüsli Offline

Besucher

Beiträge: 40

31.05.2005 14:01
Job! Antworten
Schade.......

Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

31.05.2005 20:28
Job! Antworten
Schad....das isch s'richtige Wort. Weiss langsam nümm woni no sell sueche. Allem Aaschiin aa isches eifach nit meegligg fiir mi, e Job z'finde und e eiges Lääbe aa z'foh. Aber Wurscht, jammere bringt nüt.

Quintosuffinid Offline

Besucher

Beiträge: 1.155

01.06.2005 09:16
Job! Antworten

Quote:
Schaggi schrieb am 31.05.2005 20:28
Schad....das isch s'richtige Wort. Weiss langsam nümm woni no sell sueche. Allem Aaschiin aa isches eifach nit meegligg fiir mi, e Job z'finde und e eiges Lääbe aa z'foh. Aber Wurscht, jammere bringt nüt.



Wurscht isches nid..abber s bringt wirklich nit z Jommere...auf jetzt Schaggi kumm uff!!!!

Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

17.06.2005 12:02
Job! Antworten
Liebi Feschtgmeind!!

Ich derf euch verkünde, das ich ab em näggschte Mäntig, em 20. Juni, e Job fiir d'Frischt vo 2 Monet ha. Es handlet sich um e Ferieusshilfsjob ufere Jobvermittlig (ich bi mer dr Ironie bewusst), ich wird dört 100 % schaffe als Sachbearbeiter im Background-Office. D'Bude heisst iibrigens Express Personal AG und befindet sich in dr Steine!

Do no e paar Details wo ich euch möcht mitteile:

Die ganzi Sach isch mer sehr wichtig, ich wär nit dr erscht, wo bimene erfolgriche Engagement könnt e Feschtaastellig ergattere. Dorum möcht ich mich bedingigslos an d'Spielregle vo dere Bude halte. Ich wird vo 8 - 12 und 13 - 18 Uhr schaffe. Während dere Zyt wird mi Natel abgschalte sy, ebeso wird ich uf em Feschtnetz nit erreichbar sy. Also nit bös sy, wenni e SMS nit grad due beantworte. Es wird mer au nur in sehr sältene Fäll meegligg sy, friener Füüroobe könne z'mache.

Mitti Auguscht wird dä Iisatz beändet, derno bini nac aktuellem Stand wieder arbetslos.

Bi Frooge oder Aareegige wändet euch ohni Hemmige an mi!

Zeekadeethee Offline

Besucher

Beiträge: 1.469

17.06.2005 13:30
Job! Antworten

Quote:
Schaggi schrieb am 17.06.2005 12:02
Liebi Feschtgmeind!!

Ich derf euch verkünde, das ich ab em näggschte Mäntig, em 20. Juni, e Job fiir d'Frischt vo 2 Monet ha. Es handlet sich um e Ferieusshilfsjob ufere Jobvermittlig (ich bi mer dr Ironie bewusst), ich wird dört 100 % schaffe als Sachbearbeiter im Background-Office. D'Bude heisst iibrigens Express Personal AG und befindet sich in dr Steine!

Do no e paar Details wo ich euch möcht mitteile:

Die ganzi Sach isch mer sehr wichtig, ich wär nit dr erscht, wo bimene erfolgriche Engagement könnt e Feschtaastellig ergattere. Dorum möcht ich mich bedingigslos an d'Spielregle vo dere Bude halte. Ich wird vo 8 - 12 und 13 - 18 Uhr schaffe. Während dere Zyt wird mi Natel abgschalte sy, ebeso wird ich uf em Feschtnetz nit erreichbar sy. Also nit bös sy, wenni e SMS nit grad due beantworte. Es wird mer au nur in sehr sältene Fäll meegligg sy, friener Füüroobe könne z'mache.

Mitti Auguscht wird dä Iisatz beändet, derno bini nac aktuellem Stand wieder arbetslos.

Bi Frooge oder Aareegige wändet euch ohni Hemmige an mi!



E hemmmigsloosi Froog:

Wenn du vo 8-12 und 13-18 schaffsch, denn sind das jo 9 Schtund pro Daag (vellicht sind no Pausene drbii...). Heisst das, du hesch e 45h-Wuche, oder chasch am Fritig (?) friener heim?

Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

17.06.2005 14:03
Job! Antworten
Do jedi Stund mit 25 Frangge brutto zahlt wird isch mir das eigentligg Wurscht. Mer wärde aber kuum am Frytig friener zue mache.

Quintosuffinid Offline

Besucher

Beiträge: 1.155

17.06.2005 16:30
Job! Antworten
juhuuuuuuu

Diibidääbi Offline

Besucher

Beiträge: 596

17.06.2005 18:33
Job! Antworten
Freu mi sehr für di!!!! Thumbs up!!!

Joël Offline

Besucher

Beiträge: 433

17.06.2005 23:53
Job! Antworten
Freut mi sehr für di!! Hauptsach de chasch wieder schaffe, egal wie oft und wieviel de bechunnsch!!

Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

18.06.2005 00:25
Job! Antworten

Quote:
Joël schrieb am 17.06.2005 23:53
Freut mi sehr für di!! Hauptsach de chasch wieder schaffe, egal wie oft und wieviel de bechunnsch!!



Meine Worte!

Quintosuffinid Offline

Besucher

Beiträge: 1.155

20.06.2005 07:45
Job! Antworten

Quote:
Schaggi schrieb am 18.06.2005 00:25

Quote:
Joël schrieb am 17.06.2005 23:53
Freut mi sehr für di!! Hauptsach de chasch wieder schaffe, egal wie oft und wieviel de bechunnsch!!



Meine Worte!


Ws. wie wo??? hmmm hä?? was ht er gesagt??

Zeekadeethee Offline

Besucher

Beiträge: 1.469

22.06.2005 09:36
Job! Antworten
Und, wie gfallts dr?

Schaggi Offline

Besucher

Beiträge: 1.769

06.07.2005 21:45
Job! Antworten
s'isch heggtisch und am Aafang, bis me dinne isch, sehr strängg. Aber s'wird vo Daag zu Daag besser! Aber me griegt langsam aber sicher e unwohls Gfühl unsere Dütsche Nochbere gegenüber! Aber es sind jo nit alli so!

Apropos, hüt hani e Iisatz in dr Bundeshauptstadt gha, isch au no witzig gsi, nägschte Mittwuch gangi grad nomoll. Wenn me numme nit so lang miesst Zug fahre, aber zum Glügg hani dr Laptop derbi, denn kanni gmietlig bitz Gilmore girls luege. Bis die Tage

Quintosuffinid Offline

Besucher

Beiträge: 1.155

07.07.2005 10:09
Job! Antworten

Quote:
Schaggi schrieb am 06.07.2005 21:45
s'isch heggtisch und am Aafang, bis me dinne isch, sehr strängg. Aber s'wird vo Daag zu Daag besser! Aber me griegt langsam aber sicher e unwohls Gfühl unsere Dütsche Nochbere gegenüber! Aber es sind jo nit alli so!

Apropos, hüt hani e Iisatz in dr Bundeshauptstadt gha, isch au no witzig gsi, nägschte Mittwuch gangi grad nomoll. Wenn me numme nit so lang miesst Zug fahre, aber zum Glügg hani dr Laptop derbi, denn kanni gmietlig bitz Gilmore girls luege. Bis die Tage



Du bisch jo voll uff Zagg...hesch au Aazuug und Krawatte??

Seiten 1 | 2
«« Usgang!!!
Züügle »»
 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz